אני אספר לי על חוויה שהיתה לי אצל איזה ספא אחד. ספא שהיה ממוקם באיזור המרכז. הלכנו חברה שלי ואני הלכנו שליום אחד אנחנו פשוט עוצרות את הכל ונוסעות ולתת לעצמנו מנוחה שקטה מאוד ולוקחות יום שלם ומקדישות אותו למה שנקרא ספא, אנחנו נוותר על יום אחד לחוץ מהעבודה ונלך להקדיש זמן לנשמה שלנו, לגוף שלנו וגם לקשר בינינו ולכן החלטנו על איזה ספא והלכנו בלי לשאול יותר מדי שאלות.

החוויה באותו ספא היתה בלתי נשכחת ממש מרוב שכל כך נהנו לא ידענו איך אחרי יום ספא מוצלח כזה נחזור לשגרה. אבל אולי צריך להסתכל על זה קצת אחרת, אולי ספא הוא דווקא התרופה. ביום יום אנחנו רצים כל כך הרבה ממקום למקום ללא הכרה ואנחנו כל הזמן רוצים להספיק כמה שיותר. ספא הוא מקום שאין בו למה לרוץ אולי רק התורים איכשהו יכולים להביע איזה מתח מסויים אבל חוץ מזה הכל פחות או יותר מאוד מרגיע ומאוד אווירה נינוחה.

כשנכנסנו לאותו ספא לא ידענו את נפשנו מרוב אושר. הרגשנו ממש כמו מלכות שכל מי שמסביב רק נמצא שם על מנת לשרת אותנו וזה היה מצויין. כי אחרי הכל המקומות האלה הם שירות בלבד, המטרה שלקוח של ספא יצא כמה שיותר מרוצה וכמה שיותר כמו מלך.

אנחנו יצאנו כמו מלכות עם כל העיסויים הפינוקים ביותר שקיבלנו באותו ספא ויחד עם הסאונה היה שווה  ביותר, ממש הכל גם לנו תחושה מאוד טובה. לסיום הבאנו אוכל בשביל להשלים את התחושה שאתם המלכות כי אחרי הכל כשיש מישהו שמבשל ארוחות צהריים זה ממש פינוק אמיתי שלא כולם זוכים בחייה, זכינו.